Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

I duschen kan ingen se vart jag kliar mig.

Kategori: Allmänt

Sådärja! Försök få den bilden från näthinnan innan du somnar.
 
I dag tänkte jag bli väldigt personlig men jag vet inte om du är redo för det riktigt ännu. Jag håller mig till lagom intima detaljer för allas trevnad.
 
Hade för avsikt att avlägsna en mindre mängd ansiktshår med sax och hyvel tills jag tittade mig i spegeln och insåg att här skulle det minsann behövs kraftigare verktyg. Då häcksaxen är i förrådet (vi har naturligtvis ingen häcksax, vi bor ju i en hyreslägenhet i Märsta men det blir ju en så mycket roligare text) och motorsågen är inlämnad på slipning kommer detta evenemang att läggas några dagar framåt i tiden.
Det är nästan så jag funderar på att gå till en riktig barberare för snyggtrimmning.
 
Vad tycker du Ben? Borde jag göra en bilddokumentation om detta fantastiska tilltag i mansvärlden? 
(jag refererar till Ben eftersom han var den första som någonsin sa någonting om den här bloggen som kan tolkas som positivt och därför i mina ögon är mitt mest trogna fan) 
 
Så får det nog bli. I morgon är det jag som bokar en tid hos byns barberare. Kan inte  tänka mig att han har så mycket att göra.
Bäst Jag taggar skäggbloggen också i mitt walraffande nu när jag ska bli skäggkändis.
 
Syns på röda mattan!
 
Vår vardagsrumsmatta är röd...

Kommentarer

  • Mr. T säger:

    Vi förväntar oss riktigt bra före och efter bilder ;)

    2014-01-22 | 23:18:44

Kommentera inlägget här: