Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Konspirationsteorier

Kategori: Allmänt

Nu är det dags igen. LIte konspirationsteorier har väl ingen dött av?
 
Mille Markovic skjuts till döds i samma veva som Göran Lindberg släpps på fri fot trots att experter säger att han med all sannolikhet kommer att falla tillbaks i gamla mönster. Ingen som tycker att det här är konstigt?
 
Att en porrgangster som "Mille" blir ihjälmördad är väl egentligen inte speciellt märkvärdigt. Lever man ett sådant liv lär man förmodligen ha fler fiender än jag har facebookvänner (626st). Om nu den här människan hade smuts på kungen så undrar jag hur mycket smuts han hade på Lindberg. Lindberg borde vara erkänd i kretsarna Markovic rörde sig i med tanke på omfattningen av hans lilla "verksamhet". Det finns förmodligen sanningar som får oss relativt vanliga svenssons att kissa på oss där vi står av ilska och hat gentemot denna vedervärdiga ursäkt till människa.
 
Man ska inte önska livet ur någon eller ha negativa tankar om en annan individ men när någon gör något som denna mannen har gjort.
Jag önskar inte att han dör. Jag önskar att han lever länge och plågas.
 
Den här människan kommer aldrig att plågas psykiskt av sina handlingar eftersom han inte är kopplad som en normal med empati för andra. Det är grova psykopattendenser som gör att det inte finns en tillstymmelse till respekt och medkänsla för andra människors liv och rätt. Det är slaveri mitt ibland oss.
 
Tyvärr fungerar ju samhället så att det beskyddar farliga människor och lämnar ut behövande. Lindberg kommer säkert leva under sträng "bevakning" och det faktum att han har varit en högt uppsatt man inom poliskåren tror jag är till hans fördel.
 
Jag kan bara hoppas att han kidnappas och säljs som slav.
Döden är för enkel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: