Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Manflu.

Kategori: Allmänt

Sitter hemma med en fantastisk influensaliknande känsla i halva ansiktet och värkande skinn.
 
Ricky Gervais gör mig sällskap på youtube och jag äter frukt. Fått för mig att frukt är bra.
Jag måste säkert gå till affären någon gång under dagen och handla. Mer frukt kanske och någon middag. Jag har ingen som helst lust med det just nu men än så länge är ju inte klockan så mycket.
 
Det är inte helt lätt att beskriva de fysiska känslorna man/jag har när jag är sjuk men jag tänkte göra ett försök.
Börjar med det enkla.
Jag har lock för öronen. Det vet ju alla hur det känns. Ett härligt tryck för huvudet.
Mina ögon svider och rinner lite med jämna mellanrum.
Det kliar i gomen. Det tycker jag är riktigt obehagligt.
Kittlas i näsan och det är inte helt ok då min vänstra näsborre är helt täppt utan medikament Men det som jag ändå tycker är värst ar att skinnet är ömt. Jobbig känsla. 
Lätt feber också. Tur att den bara är lätt.
 
Undrar om jag har någon oboy hemma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: