Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Nattliga utflykter till exotiska resmål.

Kategori: Allmänt

När jag vaknade så var det i en väldigt mörk bambubyggnad tillsammans med ca 50 andra människor. Måttligt förvirrad men på något sätt ändå ganska tillfreds med vart jag befann mig någonstans.
Jag menar, hur många människor får gå och lägga sig i Märsta för att i nästa ögonblick befinna sig i en smutsig, stinkande leprakoloni inlåst med massor av andra människor i ett svettigt Indien? Åtminstone tror jag det var indien. Det kan ha varit filipinerna eller indonesien också. SRI LANKA!!! Såklart. Aaahh. Sri Lanka var det ju. Kul upplevelse. Anledningen till att jag valde att stanna kvar där va att jag har sovit så fruktansvärt dåligt den här natten, om alls, så jag var så tacksam för att vara där eftersom jag visste att det aldrig någonsin skulle ske i verkligheten så måste jag drömma och alltså sova. Jag tror jag härjade runt där bland dessa sjuka människor i mörkret i säkert en halvtimma iaf. 
 
Sen vaknade jag igen med samma halsont.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: