Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Olof Palme var den sista Svenska politikern.

Kategori: Allmänt

Kan man ju tycka.
 
Men när det kommer till kropp och hälsa vet jag inte riktigt vad jag ska lajja med.
Jag har mina funderingar på yoga. Kan det vara något? Det känns ju rätt najs att vrida in och ut på sig själv lite på morgonen och lite på kvällen. Risk finns att jag måste lägga om morgonschemat lite och gå upp en halvtimma tidigare men om man kör en mjuk uppstart så kanske det kan vara värt det. Smidigheten behöver jag garanterat jobba på och det här känns som det bästa sättet. 
 
Om tre veckor kommer jag studsa runt på byn som Peter Siepen med ett rosa liggunderlag i en flashig tygrem runt halsen och bröla på hindi. 
-NAMASTE MOTHERFUCKERS!!
 
Vi får väl se. Jag ska ju helst undvika att väcka övriga familjemedlemmar när jag stånkar mig igenom en instruktionsvideo klockan kvart över fem på morgonen. Kanske ska börja med en kvällsyoghurt.
 
Frågorna är många. Hur ofta ska man yogga? Vad är normalt? Är jag normal? Varför klär farbrorn utanför fönstret av sig kläderna?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: