Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Smärtan är total!

Kategori: Allmänt

Det är helt galet.
Jag vaknade vid halv nio i morse och transporterade min influensasmittade lekamen från sängen till soffan i tron om att detta skulle bli den sista jobbiga dagen. HA HA HA!
Efter 1,5 timmas lurande på sofflocket vaknade jag med järnfilsspån i vänstra bihålan ovanför ögat. Det gör så sjukt jävla ont att det kliar på ögongloben. Jag hajjar inte.
Varför har vi bihålor egentligen? J säger att det är förmodligen för att hålla ett något så när jämnt tryck i skallen. Det låter ju logiskt och så men jag skulle vilja montera in någon form av tryckutjämningsventil till såna här tillfällen. Som på ett schysst bleckblåsinstrument ungefär. Bara en liten ventil som släpper ut eller in lite luft när jag vill det. Inte när kroppen vill det. Kroppen vet ju fan ingenting.
Jävla kropp.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: