Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

We will bring the ruccus!

Kategori: Allmänt

God morgon alla lyckliga människor!
Hoppas gårdagen behandlade er med välförtjänt respekt.
Själv vaknade jag klockan 10:45 oerhört utvilad och nästintill pigg i skinnet.
 
Blev tvungen att avhysa några alkoglada individer med sprängämnen från egendomen. Om några år har jag tänkt mig kunna slänga ur mig kommandot "Realease the hounds" varpå en flock med vältrimmade dobermanns skjuts iväg som ur kanoner mot dårskapets grundare. Hehehehe! "Excellent!"
 
Nåväl.
Nyårsafton flöt förbi fint här i hemmet. Vi cruisade i soffan med flanellbyxor till en välkomponerad meny av ugnsgratinerad hummer och en Varmtallrik med en köttbit och potatisstomp. Mycket smaklig spis på min ära.
 
Idag tror jag inte att det finns mycket planerat men mer om detta i afton.
 
Grattis till ett bra 2014 än så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: