Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Tidens Tempo

Kategori: Allmänt

Hej igen gott folk!
Jag tänkte börja med att ursäkta frånvaron men det struntar jag i.

Här följer en liten lista på saker man kan göra även fast man har en gipsad (kanske till och med jättebruten) underarm. Förslagsvis inte din starka arm. Då tror jag aktiv dödshjälp är den ända vägen att gå.

I helt oväsentlig nummer ordning.

1. Gå till barberaren och bli ompysslad i ansiktet och på huvudet.
7. Laga en rabarberpaj klockan 22.34 en måndagskväll.
5. Montera ihop en cykel från Biltema.

2. Hämta ut paket på valfritt utlämningsställe.
12. Äta smörgåstårta.

6. Fotografera läskiga hus på landsbyggden.
8. Gå på festival.

3. Cykla.

9. Spela angry birds som fan.

4. Åka med kollektivtrafiken.

11. Möblera om.

19. Hämta och lämna på förskolan.

64. Laga mat.

21. Skriva meningslösa listor.

10. Dansa naken i månens sken...

Ja! En hel mängd med saker.

Idag har vi varit hos en kvinna som morskar barn. Hon var väldigt trevlig och verkade oerhört kompetent.
Dom är oerhört bra att ha till hands har jag kommit att förstå.
I morgon ska jag på återbesök. Ja alltså inte till morskan. Till Zlatan Bergvall.
Vi ska kolla stygnen och så kan jag tro.

Jag ber att få återkomma i ärendet.

Nu är jag så trött så jag håller på att tappa telefonen i ansiktet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: