Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Bella giorno!

Kategori: Allmänt

Vaknade och kände mig stressad. Klockan var 05:37. "SHIT SHIT SHIT SHIT!! Sen till jobbet." Nej du Pontus. Idag är det lördag din jävla fjant. Somna om serru!
Det gjorde jag också. Vaknade 09:00. "SHIT SHIT SHIT SHIT! Enyas kalas." Det var lugnt. Vi hann med allt. Nöjda barn som fick härja fritt på nattklubb (dagklubb?) i två timmar. Stort tack till Christian för det.
 
En middag bestående av mexarpizza, eller syriansvensk mexarpizza om man ska vara mer korrekt. Den var god, och mättande.
Nu är jag hemkommen från min kvällspromenad och planerar en kopp ingefärsté och en standup med Ricky Gervais innan jag somnar i soffan. Det kan ju myckdt väl te sig så att jag somnar till R.G. i soffan men det får jag nog se som en delseger.
I morgon förmiddag ser jag fram emot en dalseger i form av ett vasalopp. Jag räknar med att kliva upp i höjd med Mångsbodarna och sätta igång tv:n lagom till målgång. En ska faen inte bryta traditioner. Jag vallar med brylcreme och bregott.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: