Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Brist

Kategori: Allmänt

Jag lider av brist.
Just nu är det utrymmesbrist. Jag kan bli tvungen att ställa Xbox-konsolen bakom téven och sänka ett hyllplan så pass att jag inte kommer åt blåstrålespelaren och inte kan ha locket på min nya vinylsvarv.
Det finns ju en möjlighet att ställa den i sovrummet men då måste jag antingen skarva sladdar och försämra ljudkvalitén eller köpa en förstärkare och ett par högtalare som jag inte riktigt får plats med i sovrummet. Högtalarna alltså.
Typiskt.
 
Det är ingen som vill skänka bort en fyrarummare eller större i Sigtuna kommun? Inte för att jag ska få plats med en stereo utan för att jag vill ha större. Större och tryggare. Det här området har gått åt pipsvängen. Annat var det på min tid.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: