Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Det är mitt fel...

Kategori: Allmänt

Det händer inte jätteofta men när det gör det så skulle jag gärna ligga med dropp i nån vecka.
 
Jag har spenderat större delen av dagen hos en tatuerare och fått en bild av en skrikande gubbe tatuerad på min överarm. Inte vilken gubbe som helst. Det är George Carlin förstås. Allt annat vore ju konstigt. 
 
Det händer ibland när tatueringarna tar lång tid att dom blir väldigt påfrestande för min fysiska kropp. Den tycker väl inte om att man med pulserande nålar och bläck sliter upp huden under längre perioder kan jag tro. Jag är inte heller något fan av den fysiska känslan men jag hyser en väldigt hög aktning för dessa konstnärer och deras verk. Speciellt om det blir helt jävla asbra som det här nu blev.
 
Ett giganormt tack till Jimmy Krig på Ancient art Tattoo and piercing. Hans egna ord är "Jag ska fan göra den helt perfekt". Jag är helt övertygad om att han lyckades och jag tror att min vänstersleeve kommer bli hur grym som helst. Kanske världens bästa tatuering.
 
Hur som helst så sitter jag här i morgonrock och flannelbyxorna och känner mig oerhört slut i kroppen. En lätt huvudvärk, milda feberkänslor och helt galet matt. Snart blir det nog en kopp te och direkt i säng efter det okända.
 
I morgon är en annan dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: