Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Det är mycket nu!

Kategori: Allmänt

Inte mer än vanligt men ändå ganska lagom...
 
Körlektion nummer 1 i morgon. Det ska bli intressant att se vad de betalda experterna har att säga om min hittills prickfria framfart. 
Jag har kommit fram till att det förmodligen är bäst att ta en lektion till att börja med så jag får reda på allt jag borde öva på innan jag sitter och endast tokfokuserar på att signalera i vänstersvängar på jämna dagar vid ojämna husnummer.
Jag gillar inte att plugga saker som jag egentligen inte bryr mig om. Det är så trögt att få informationen att stanna i huvudet. Men jag har en plan som min far yppade. Hårdrock i lurarna och läs. Bara läs. Jag kommer läsa boken 700 gånger från pärm till pärm. Då borde det ju fastna även i min teflonhjärna.
Pappa var för övrigt förbi nu i kväll och lämnade mitt körtillstånd. Jag kom på att det nog är ganska bra om jag har det med mig i morgon. Så jag slipper köra trampbil med cykelhjälm menar jag.
Vi hade strategiskt placerat tillståndet i bilen vi kör med på söndagar. Varför skulle det behöva finnas någon annan stans? Jo det ska jag tala om för dig dumfan. Om du ska köra på körskolan behöver du liksom ha det mä rej serru!
Jahaaaaa!
Snillet slår till igen.
 
Nu sitter vi och kollar på resor. Snart måste jag nog ta flygcert också för det här kostar fan dyrskjortan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: