Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

En te!

Kategori: Allmänt

Nu är det ett härligt fredagsfetto som sitter med laptopen framför Let´s Dance och har en Guiness folköl i glaset.
 
Strax ska jag hoppa ur de här obekväma byxorna och dra på mig flanellen med tillhörande tofflor och inleda första heatet i kvällens runda av "vem däckar först". J har fuskat lite med en stödvila på en timme medans jag pundade runt i köket. Jag funderar dessutom på att ta mig en liten rackarbajsare dagen till ära och då har jag ju liksom dopat mig lite som den där Kanadensiska snowboardåkaren gjorde...
 
Folkölen är förövrigt en fantastisk dryck när det kommer till just Guiness. Den har samma härliga smak men man blir inte vörtlimpemätt. Den du Micke! Du kanske borde prova det. Full blir man inte heller. Alla vinner.
 
I morgon har jag bara en plan än så länge.
Det kommer säkert bli mer än så.
 
Maten blev svinbra förresten, om man bortser från att gratängen var lika vattnig som atlanten.
Nu ska jag skicka in gratäng #2 i ugnen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: