Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

In theory!

Kategori: Allmänt

Körkortsteori är pisstråkigt och jobbigt att plugga. Min hjärna är mättad och jag fattar inte ens datumparkering.
Om man står på höger sida i motvind när det endast är ojämna husnummer i rågsved så får inte Lisa sina äpplen av Pelle för han blev påkörd vid macken eftersom Pontus glömde utfartsregeln.
Trist Pelle!
 
Jag gjorde precis ett test på internet och fick 66 av 70. Det är ju ganska bra siffror men jag satt ju med båda böckerna och Wolverine blues i öronen. Inte böckerna i öronen såklart.
Men jag tror att det är en ganska bra pluggteknik för mig.
 
Hårdrock och dator! Kickass combo liksom.
 
Den här jävla Lindt-chokladen med algsmak är dödsfarlig föressten. Jag kan nog äta hur mycket som helst. 
Rätt var det är i den torra, läderartade kakaokänslan får man en käftsmäll av sälta i ansiktet. Helt underbart.
 
Nu ska jag nog titta på Vikingar.
Hej och hå och flaska med rom...
Piracy harms!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: