Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Ingenting försvinner

Kategori: Allmänt

Så är det väl? Ingenting kan någonsin försvinna. Bara transformeras.
Om allting levande har en själ och den vi kallar moder jord faktiskt är just det.
Allas vår mor Då måste ju allting tillhöra världssjälen. Är det det som är Gaia?
Är Gaia den fysiska formen av Jahve?
Kan Gaia och Jahve vara samma energi och samtidigt allting?
 
Sug på den ni!
 
Jag letar efter ett filmklipp som jag är helt säker på att jag såg röken av i morse men nu kan jag inte hitta det någonstans. Högst irriterande.
Jag tror till och med att jag vet vem som hade lagt upp det men jag är inte 100% säker.
Fråga kan man ju inte göra. Då kan man ju råka framstå som mer korkad än man är och det är ju inte vettigt. Google har jag förvisso inte testat ännu.
Så! Nu har jag testat google. 
När till och med det allsmäktiga google inte kan hjälpa mig så är det inte meningen helt enkelt.
 
Gjaihve har talat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: