Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Let´s go surfing now

Kategori: Allmänt

Eller inte!
Återigen har jag varit i manualernas underbara värld. Denna gången för att ta reda på varför min nygamla Sony PS-1350 inte snurrade. Det var återigen, surprise! Skit bakom spakarna.
Nu behövs det bara en stilig förstärkare och ett par högtalare så är jag komplett. åtminstone stereomässigt.
 
Om ett tag ska jag ut på vägarna igen så till lokalbefolkningen utfärdar jag här ett bylarm. Håll er för i helvete inne.
När den pärsen är klar ska jag förhoppningsvis botanisera i faderns källarförråd och förhoppningsvis hitta en asfläskig stärkare som ska hjälpa mig i mitt questande mot ett fantastiskt vinylljud. Har även planerat att göra en s.k. drive-by på COOP och hämta upp ett paket som älsket har anskaffat sig.
Sen vill jag ha söndag.
Bara slappa, inte måste.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: