Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Lorem

Kategori: Allmänt

Idag är vi två. Två segrare.
Jag, för att jag på helt egen hand lyckats natta barnet med tandborstning och allt. 
E, för att hon lät sig nattas av mig med tandborstning och allt. Detta utan gråt och tandagnissel. Lite småtårar och ett och annat uppmärksamhetssnyft men förutom det helt prickfritt.
 
J har legat i sängen och försökt vila bort en magsmärta som vägrat ge med dig. Det kan vara så att T-rex har legat och övat bicykletas på hennes magsäck där inne vilket förmodligen inte har hjälpt så där jättemycket.
 
Jag lyckades även vinna en traderaauktion och är numera, strax, efter att den är betald, ägare till en Sony PS-1350. En otroligt fin spelare i minimalistisk stil. Tycker jag iaf.
Hoppas den är kompatibel med J:s stereo bara annars har jag köpt en roterande piedestal.
 
Nu är det Antikrundan och tevattnet är på gång.
Jag kanske återkommer senare i afton. Vem vet!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: