Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Move along!

Kategori: Allmänt

Här finns inget som helst nyhetsvärde kan jag meddela er. INGET!
 
Vi följde planen ända till Hökarängen. Där blev det visst finmiddag med finfolk. Precis hemkomna är vi och E ligger och sover som en sexåring klockan 21:46 på en lördagskväll medans jag och mamman dricker te och äter favoritmix så det sprutar ur öronen. Så som vuxna gör.
 
Jag har funderat på huruvida jag borde skriva något eller åtminstone ha några synpunkter om det här planet som har försvunnit från vår planet med omnejd. 
Tyvärr vet jag nog alldeles för lite för att uttala mig om saken. Jag är helt enkelt inte tillräckligt påläst, tro det eller ej.
Ett plan med 200+ passagerare verkar ha försvunnit någonstans mellan Madagascar och Sydostasien.(?) Min direkta tanke har för ovanlighetens skull lätt konspiratoriska vinkling. Naturligtvis har planet antingen blivit sprängt av terrorister eller så har planet blivit sprängt av någon regering för att vara en undanmanöver för någonting annat som har skett. Det luktar byggnad 7 lång väg.
 
E har i.a.f. fått nya skor. Två par med fräsiga neonlinjer, snabbsnörning och ritsch-ratschband.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: