Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Oh!

Kategori: Allmänt

Lycka är att komma på att man missat senaste avsnittet av "Söder om folkungagatan" och att det finns på playkanalen.
Att jag dessutom hittade en hel påse smoked beef jerky längst in i skafferiet gör ju den här kvällens testund helt magisk. Kontenan är hörlurar på och toktuggandes torkat kött medans idioter tjafsar med ordningsvakter på tv. Och så fejsbok förstås.
 
Djupare än så här tror jag nog inte att det blir idag.
 
Eller jo. I och för sig.
Jag kan ju berätta lite om min kontakt i Piteå. Det blir ju oerhört spännande att läsa om.
 
Min stereo är nästintill fulländad. Jag väntar nu bara på mina högtalare som lämnades av på DHL-terminalen i Öjeby i morse. Har jag riktig bondröta så kommer dom till Rotebro i morgon och jag kan forsla hem och bygga ihop efter bästa förmåga. Jag ska fixa fram en manual (Jag klarar mig ju uppenbarligen inte utan dessa) så det blir ordentligt gjort när jag limmar fast diskanterna. Det kommer bli så härligt att kasta på ett vax och faktiskt höra tonerna på rätt sätt rätt och slätt.
 
Oh Joy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: