Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

R.T.F.M.

Kategori: Allmänt

Återigen har min jagkanfanimejdethärjagärintedumihuvetkänsla fått sig en näsknäpp. Jag blev till sist tvungen att läsa mig till hur jag skulle gå till väga för att ladda film i min fars gamla kamera. "Barn av vår tid", fuck you Ulf Dageby!
 
Jag hatar att skriva texter på dator med pekplatta. Precis nu så lyckades jag trolla bort stycket som skulle ge mig August, Pulitzer och nobelpriset i litteratur genom att med tummen stryka emot något som jag inte borde ha strukit emot.
Ja ja! Ni får helt enkelt aldrig veta.
 
Vi ska åka till huvudstaden och jaga skor till unga fröken för att senare ta oss till den "bästa svängen" och utnyttja det Myrkheimska parets gästfrihet.
Vi tvingade oss på helt enkelt. Det är lite så vi jobbar.
 
Min huvudvärk från gårdagen börjar så sakteligen att tillta så jag har för avsikt att shotta två treo och 16 liter vatten för att motverka detta.
Jag har dessutom tagit ett bad för första gången på två år och det var ganska angenämt måste jag säga.(jag har duschat istället) Dock har jag lite problem med tyngden som blir på bröstet vid ett avslappnande och hett bad men några droppar av min fantastiska skäggolja i det heta vattnet gjorde att det var värt det.
 
Nu får det vara nog. Läs mer om hur dagen kan ha artat sig eller så blir det en författning om hyreskaserner på Svalbard senare i kväll.
 
Det blir Svalbard.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: