Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Tweet tweet!

Kategori: Allmänt

Twitter är tydligen sjukt viktigt för mänsklighetens inflytande och överlevnad. Vilken tur att man har ett konto där då. Jag har inte twittrat eller tweetat eller vad det nu heter sen den veckan jag skaffade sagda konto men nu kanske jag måste ta upp den vanan igen. Så man hänger med liksom.
 
Carl Bildt är tydligen den grymmaste twittraren i Sverige och jag kan ju omöjligt vara sämre än honom.
Problemet är bara att jag har lite svårt att begripa syftet med att på några meningar uttrycka något viktigt...
Jag menar, jag är ju en erkänd romanförfattare som behöver åtskilliga hundratal sidor för att beskriva en miljö och eventuellt en karaktär.
Hur ska man få det att rocka?
Jag måste börja följa lite tweetkändisar. Eller ja, följa och följa. Stalka och spionera på är väl den rätta benämningen. Ska man bli störst måste man ju antingen bli bättre eller eliminera motståndet och jag tror alternativ nummer två är enklast för en latmask.
 
Det är helt otroligt hur trött jag blev bara under tiden det tagit att författa den här usla ursäkten till inlägg. Tyvärr kan jag inte riktigt gå och lägga mig ännu då det endast skulle innebära att jag skulle vakna 05:30 i morgon bitti och det är faktiskt lite för tidigt. 05:45 är ok men inte tidigare än så. Det går inte på en helgdag. 
Nej! Godnatt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: