Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Andra chansen

Kategori: Allmänt

Sitter här med en mild huvudvärk och tittar på när militärer härjar loss på tv:n. Minkar eller inte. Vad fan har de där att göra?
 
Jimmie Åkesson är utbränd. Stackare...
 
Nyheterna är något som jag väldigt sällan följer eller har något vidare intresse för. Vet inte riktigt varför men en överbetald psykolog skulle nog kunna härleda det till barndomen.
 
Idag fick jag höra något roligt. Ja alltså inte HA HA roligt utan mer roligt för mitt lilla ego.
Arbetsledaren på den avdelningen jag är uthyrd till talade om att anledningen till att jag får göra allt skitgöra med specialordrar och återköpshantering är att han litar på att gör det ordentligt.
Inte illa pinkat efter en knapp månad. Väldigt bra pinkat tycker jag faktiskt.
Nästan lika bra som buffelpissat.
 
Jag har märkligt nog inget speciellt intressant att komma med idag. Humorn befinner sig på annan ort och jag ber att få återkomma när jag känner komiken bubbla upp inom mig.
 
I morgon ska jag modella åt Mr. F. Vi ska klä ut mig och leka i skogen.
Kottkrig.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: