Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Full av skit!

Kategori: Allmänt

Uttrycket används alltför sällan i sin rätta miljö. 
Väldigt ofta utpekas en individ som just detta. "Full av skit". Jag vill idag använda uttrycket på ett annat sätt. Mer som fysisk verklighet än fiktivt beskrivande av personlighet.
 
Jag har idag varit med om min allra första bajsexplosion. Läget var helt under kontroll. Trodde jag. Jag höll ungen upprätt efter han intagit sin måltid. Vi samtalade om Rotschildfamiljens tillhörighet till det politiska ödleskiktet som har för avsikt att förslava människan innan total utrotning.
Allt var som vanligt.
Det var då det började. 
För att citera en ganska vacker Svensk klassiker, "Det började som en skakning på nedre däck."
Tor själv mullrar inte såhär när han rider över himlavalvet.
Hur som helst så var jag beredd. Jag höll ju trots allt barnet lodrätt med huvudet uppåt. Precis som i instruktionsboken.
I min manual fattades det dock någon sida. Det måste ha varit sidan där det står att bebisar bajsar ur porerna på ryggen.
Skit överallt!
Jag lyckades undvika att klippa av grabben kläderna med nöd och näppe. Tacka faan för trikåtyg.
Lilla L fick stå ut med pappas tafatta tvättning i handfatet. Pojken såg oerhört förvirrad ut. Han kan ha försökt tolka pappas märkliga språk som involverade en hel del demoner från underjorden, underjorden själv och exkrement. Stackars barn.
 
Jag ser det här som praktik. 
Just nu äter han bara ersättning. Snart blir det människoföda i puréform och lite senare småbitar som ska passera hans inte helt hundra matsmältningsapparat.
 
It has begun!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: