Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

It's a new day.

Kategori: Allmänt

Då var det gjort. Facebook i telefonen är ett blott ett minne.
Jag sov på saken och drömde inte en minut om det så när jag satt vid hållplatsen nu, för bara två minuter sedan, blev det avinstallation. Undrar lite hur länge det håller sig.
Nackdelen med pissappen är att det inte går att dela ut på sociala medier så i det avseendet är the book of faces i alla fall heeelt obrukbart. Ingen skillnad där. Jag får helt enkelt tro att mina kära följare gör så utanför det vita effet.

Det här är för övrigt det första bussinlägget på väg till arbetsplatsen. Därav den totala avsaknaden av humor och nyanser. Jag ska bättra mig jag lovar, men det är inte helt enkelt att skämta pre coffe.

Jag har inte ens hunnit flytta frukt & grönt ännu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: