Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Lika maktlös som kungen!

Kategori: Allmänt

Fan vad det är jobbigt när barnet bara skriker och skriker helt hejdlöst. Han har förmodligen ont i magen då han skiter mörkgrönt vatten. Pappa kan inte göra ett skit mer än att bära.
Mamma är bättre. Hon pratar och leker bort det onda. Åtminstone för stunden.
Pappa bara oroar sig och känner sig helt villrådig. Dessutom jävligt dum. Inte elak dum utan korkad vetfaninteettjävlaskitomnågot dum.
 
Svårt att vara stolt över sig själv när man känner att man är totalt misslyckad och tvivlar så kraftigt på sin förmåga så det blir dåligt i huvudet. Tur att man är vettigt funtad och kan slå bort idiotin.
 
Jag fick ett trevligt besked idag iaf. Sånt är alltid kul.
Min hallick talade om att hans klienter hade sagt att jag är bra på det jag gör. Bra feedback är kul. 
Skönt att inte vara tappad inom alla områden. Å andra sidan så vet jag att jag kan arbeta. Det har jag gjort sedan långt tillbaks.
 
Nu ska jag tvaga mig. Kanske återkommer lite senare om pojken lyckas somna. Annars sitter nervraket uppe i bokhyllan och skakar tänder snart.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: