Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Mourning

Kategori: Allmänt

Det är fördjävla tidigt för att ens låtsas att man är homosapiens. Just nu kan jag närmast liknas vid någon sydamerikansk sengångare. De finns förmodligen bara i afrika men då förstår ni nivån jag befinner mig på. Level 1 i Ice Climber utan isklubba ungefär.
Jag brukar vakna till runt åttasnåret ungefär. Efter första koppen kaffe och ett orderplock.

Natten har varit ok trots en förkyld L. Stackaren är full med snor och slem och har börjat hosta som en kille. Tack och lov så tog J nattmackan så pappa P har faktiskt fått sova nästan hela natten.

Med ben som spaghetti och en frusen lekamen har jag lyckats inhandla en ostfralla och bluffvatten. Sånt där med påstådda vitaminer i.
Nu sitter jag här i kommunistsläden och närmar mig arbetsplatsen sakta men säkert.
Snart Rosersbergs station. Snart skansvägen. Snart arbete.

Tre dagar kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: