Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Påläst!

Kategori: Allmänt

Jag hade tänkt mig ett gnälligt inlägg om tidsomställning men efter lite snabb forskning så insåg jag att jag levt en lögn i hela mitt liv. Mina villfarelser om att allt är böndernas fel är tydligen helt jävla inkorrekt. Typiskt!
 
Så vad ska jag då gapa om i afton?
 
Just för tillfället så försöker jag inhalera en påse chips med tillhörande holidaydip. Det går sådär. En fin liten halsbränna spökar i svalget. Kanske om jag äter mer och snabbare. Jag ska snart shotta en halvliter té också. Det borde göra susen.
 
I morgon ska jag nog faktiskt gå på bolaget och flukta på öl. Jag har fått en del tips som jag borde prova så det kanske blir en flaska eller tre. Det ska bli roligt. Länge sedan är det. Jag var där inne för någon vecka sedan och skulle handla Jeremy Weeds lajbanscider men den hade de tydligen slutat sälja i Märstas jävla alkisbutik. Billigt rödtjut och ljus lager är väl det enda som säljer antar jag. JÄVLA FYLLON!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: