Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Spökerier på kåken!

Kategori: Allmänt

Vi sitter och tittar på "De okända". 
Det gör vi varje måndag förutsatt att barnen är på sitt bästa humör. Helst sovande båda två. Den äldre brukar sällan vara ett problem vid det här laget. Den yngre har ju sin monologrepetition att ta tag i vid den här tiden. 
F.L. (Före Leo) så hade vi textat programmet för att vi hade låg volym så att E inte skulle vakna.
E.L. (Just precis, efter Leo.) så har vi textat programmet för att han väldigt sällan håller tyst vid den här tiden. Speciellt när hans mamma envisas med att prutta på magen, killa under fötterna och göra diverse roliga ljud. Jag tror att de tävlar om varandras uppmärksamhet.
Jag är naturligtvis asmycket häftigare och inte alls så känslosam och blödig...
 
 Just det. Tv-programet. I dag är dom i Jävla Gävle på gamla fängelsemuséet. Det har stått på samma plats sedan tidigt 1700-tal tydligen. Spökar som fan! Ytterst besynnerligt.
Undrar hur aktiviteten är på gamla galgbacken på Stigberget.
Jag vet, jag vet. Jävla hippieflum att tro på spöken och sånt. Men jag kanske är en hippieflummare. Skit i det du!
 
Fan jag fastnar i tv:n hela tiden. Vi får ta det här en annan gång.
 
Peace, love and understanding!
MADDAFAKKHAS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: