Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Del 2.

Kategori: Allmänt

Nagelklippningen gick sådär. 
Jag fick bort nästan en halv pekfingernagel innan mamman kom och tog över.
Nu äter jag lösgodis och överväger att dra på mig hörlurarna och kolla på något intelligensbefriat på jutubb. Less på valet och J ska kolla på vakan.
 
Oavsett om det blir det högra eller det vänstra partiet som vinner så måste jag jobba i morgon. Mobilmarknaden skiter blanka fan i om det är en skallig medelklassyuppie från täby eller någon annan galning som får låtsasbestämma över rikets sociala inriktningar. 
 
Jag hoppas innerligt att jag blir så äckligt  rik så jag bestämmer över mina egna pengar men det gör väl inte ens kungen.
 
Den där jääävla kungen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: