Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Gandalf grå!

Kategori: Allmänt

Jag har under de senaste 15 åren lyckats oerhört bra med konststycket att skaffa mig en relativt hårig lekamen. Den är hårig. Mer grekisk än kurdisk men ändå ganska jävla hårig.
Vid 25 talade min dåvarande stylist om för mig att jag hade ett vitt hårstrå som växte ut ur fontanellen på mig. Det har nu blivit många fler. Jag stör mig inte på min annalkande silverräv, tvärtom. Det ser väldigt belevat och snyggt ut med silverstrimmorna i barret.
Även näshårets vildvuxenhet har jag förlikat mig med men nu tror jag fan att det så kallade måttet är drogat.

Kag blev idag tvungen att rycka ut ett långt VITT hårstrå ur min vänstra näsborre.

Det är nära nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: