Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Israels offensiv

Kategori: Allmänt

Ska vi inte prata om då jag är helt otroligt oinsatt i allt vad mellanösternpolitik har att erbjuda. Däremot så har jag ganska bra kontroll på bajsblöjor och är inte helt oäven vid påklädningsprocessen av enmånadersbäbisar.
Jag kan dessutom ratta en motviktstruck med bravur och tömma en full diskmaskin utan kross.
 
Vi råkade ha på "debatten" på tv4 alldels nyss. 
Jag har tidigare nämnt att jag inte längre orkar engagera mig i politiken och dagens 2,37 minuter av programmet gjorde inte att jag blev ivrigare direkt. Hur orkar folk och när ger man upp sina värderingar för att stå och antingen försvara korkade saker eller kläcka ur sig hoplimmade halvsanningar om motpartens eventuella agerande i en viss situation. Politik är det fan ingen som debaterar iaf. Så länge ett lands politker inte slutar bry sig om sig själva och hur andra politiker uppfattar dem så kommer inte ett skit ändras till det bättre. Oavsett partitillhörighet.
Klubbarna för inbördes beundran måste upphöra och makt måste raderas. Makt kan inte få finnas på den här jorden. I alla fall inte bland människan. Människan är ju ett egoistiskt flockdjur som ser till sina egna intressen först och främst.
Om det finns något som hotar jagets existens så måste det utraderas eftersom jag är viktigast i mitt liv. När människan har tagit slut på varandra och endast växter och djur finns kvar på den här planeten ( jag vet att homo sapien är ett djur men KAMM ANN FÖRFAAAN! Get with the program) Då vill jag bo här med min familj och bara njuta av lugnet.
 
Shit vad bra det blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: