Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Javafan!

Kategori: Allmänt

Var på besök hos L:s farfar tidigare idag. Det gick naturligvis galant. Vi hann med två blöjbyten på under en minut ovanpå farfaderns fina silkesöverkast. Så som man ska göra.
 
Igår var vi på det lokala "köpcentret" (at!?). J kapade lockarna med några decimeter medans den oerhört dynamiska duon fönstershoppade H&M:s bebisavdelning i några sekunder tills L tyckte att den var bokstavligt (och väldigt ljudligt) skit.
Jag börjar bli jävligt bekväm i det skötrum som finns där.
Tanken var ju att minime skulle slagga hela tiden när mamman hans satt i salongen och blev omhändertagen. Det gav han blanka fan i!
Vi skulle gå in på Stadium och inventera våra senare inköp Tre par fick det bli.
Även Lindex fick ju en liten snabbvisit där vi träffade en hjältinna i trafikstockholm som undertecknad lajade med en del i unga år.
 
Nu ser jag att det är väldigt lätt att tro att jag är sponsrad av alla dessa butiker men det kan jag lova er kära läsare att så är inte fallet.
Ännu...
 
Jag måste väl hashtagga och snabelaa skiten ur dom först va?
 
Visst fan!! Paj i ugnen.
Återkommer.
 
Tvärlugnt. Den är inte ens bränd ännu.
 
I egenskap av småbarnsförälder så försöker jag vara våldsamt ekonomisk och hitta alla rabatter och erbjudanden och bidrag som finns.
Hittills har jag lyckats köpa lite secondhandvinyler på tradera för ganska billiga pengar.
Ett och annat klädesplagg till barnen blir det väl också men framförallt en rejäl vinterjacka till pappsen.
 
Jag ställer upp i årets farsa, alla kategorier alla år från och med nästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: