Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Det är inte lätt när det är svårt.

Kategori: Allmänt

Tur för mig att det inte är så jävla svårt. Då blir det ju ganska lätt.
 
Följetången "Dagens dubbelnamn" kommer få ett syskon. Jag har beslutat mig för att även dela med mig av intressanta ortsnamn. I mitt fotografiska minne hittar jag bilder där jag tidigare nämner orter som fått mig att dra på smilbanden och jag tycker att det är på tiden att dessa geografiska freudkanorna får ett större utrymme i vår vardag.
I dag har jag till exempel snubblat rakt in i Sexdrega.
Det är roligt.
 
Ett stavfel har gjort så jag var tvungen att tillkalla chefspersonal. Inte för att korrigera felet. Jag var bara tvungen att dela med mig av humorn i ett saknat v i Svea Hovrätt...
Det är fortfarande roligt varje gång jag tänker på det. 
 
Icke att förglömma dagens dubbel. Vi avslutar denna session med Kent-Patrik.
 
Kent-Patrik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: