Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Fördjupning

Kategori: Allmänt

Dåså!
Enter the Wagner.
Det blir bra.
Mjukstartar med Nibelungens ring som soundtrack till Neil deGrasse Tysons dokumentärserie "Cosmos: A spacetime odyssé.
Jag önskar mig en kramadigsjälvtröja också. Den kan nog komma att bli användbar när hornstötarna tar över bland kvarkarna i mikrokosmos.
 
Det är ju tur att jag har ett jobb och en familj att lägga tid och energi på. Annars skulle det lätt kunna gå överstyr. Sluta med att jag sitter i mörkret och handkopierar gula sidornas utgåva från 84. Exakt. Med blyerts så klart.
 
I morgon är det Valborg. Då ska vi gå till kyrkan. Eller ja. Nära kyrkan iaf. Det är där våran hednarit äger rum ironiskt nog.
Blotet blir iform av så kallade korvören till hembyggdsföreningen. Kanske blir några kaffeören också.
Kamerajäveln jag har skaffat mig ska gå varm iaf. måste ju lära mig alla 8765 olika funktioner. Hittills kan jag två. Ingen stress.
 
Det är tydligen en intressant boxningsmatch i helgen också. Kolla upp det!
 
Jo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: