Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Jävla gift!

Kategori: Allmänt

Det finns inte mycket positivt med att göra rent ugnen.
Hur ofta ska man egentligen fylla värmelådan med cyanidskum och med risk för folkhälsan utsätta sig för gaskammarliknande trauman?
 
Nu är jag ju naturligtvis införstådd med att det finns 9 miljoner huskurer med bikarbonat, pressad citron och koka kåla ihopblandat med tapetklister gjort på havregryn och hästpissmen, jag gillar den våldskemiska approachen. Man får liksom känna sig lite som en galning i vit rock när det kliar dödsskönt i halsen och tårkanalerna gör sitt yttersta för att släppa ut så mycket vätska som möjligt på så kort tid som möjligt. 
Ugnen är iaf. renare nu än innan.
 
L somnade till Everts fina visa "Byssan lull". Efter att vi gått igenom min Cornelisrepertoar, lite Bellman och Dia psalma. I kväll var han lite trögsövd trots sin trötthet.
 
Han har lärt sig att ställa sig upp förresten. Har jag nämnt det? Jag är jättestolt samtidigt som det börjar bli jobbigt. Snart går han omkring... 
Undrar om hemförsäkringen täcker ungdomsvårdslöshet?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: