Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Blåsningen 2015

Kategori: Allmänt

Nej det är inte Lennart Svans fejkade död.
Värre än så.
Microsoft har slagit till igen. 
Man har skapat Windows tio och gjort det så onödigt lättillgängligt så idioter bara behöver klicka på en knapp.
 
Det gjorde jag.
Knappjävel!
 
Nu händer det med jämna mellanrum att min dator talar om för mig att startmenyn och något som heter typ concordia (?) inte fungerar men att det ska åtgärdas nästa gång jag loggar in. Haakej fine, nemas satsumas.
Inte ett jävlaste någe funkar.
 
Ibland (ganska ofta) önskar jag att jag hade varit någon form av hacker. Iaf. haft ett litet datorintresse. Så är icke fallet tyvärr.
Jag har funderingar på att blåsa hela datorn och köra något obskyrt operativsystem som bara ashemliga hackerorgan har hört talas om. Problemet är bara att jag inte besitter kunskapen. 
Hur svårt kan det vara?
 
Jaja!
 
Ha ett fantastiskt gott nytt  år mina vänner!
 
Måtte lyckan stå er bi.
 
Pontus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: