Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

A friend in need

Kategori: Allmänt

Is a friend indeed.

Jag har precis gjort den totalaste av de totala återställningarna. Känner mig lite som Svartholm-Warg måste ha gjort när han inte hackade skiten ur alla de där sidorna han inte hackade.

Min gamla telefon ska få ett nytt hem och jag listade helt på egen hand ut hur man gör en total fabriksåterställning. Jag behövde inte fråga J en endaste gång.

Till hösten är det jag som börjar på teknikochitgeniingenjörsutbildningen.
Det ska designas nanotuber på löpande band. Jag ska bara ta reda på om det finns något som heter så och om så är fallet, lära mig hur de fungerar. Plättlätt rätt och slätt.
Om det inte finns redan så är jag miljonär innan årskiftet.
Men jag har en uppbackningsplan.
En produkt som jag har för avsikt att utveckla och massproducera. Jag ska bli så rik så Wallenbergaren kommer döpas om till en Arthurssonnare.
Inte för att skryta men jag tror att det kan komma att bli årets julklapp, alla år. För all framtid.

Jorå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: