Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Överviktigt!

Kategori: Allmänt

 Jo det var så här...
Ja eller hur. Som om jag skulle komma ihåg det tänkta innehållet i dagens inlägg. Ni får hålla till godo med en redogörelse av denna pappas galna utekväll.
Jag träffade två vänner och drack fem öl och två shots.
Helt tokigt.
Vi hade ju ganska trevligt, våran höga ålder till trots.
Tillsammans var vi äldre än alla andra sammantaget där inne. Kändes det som i alla fall.
Det var ganska länge sedan jag var ute på "diskotek".
 
Snart ska jag nog ta på mig anständiga plagg och låtsas, än mer, att jag inte lider fysiskt av gårkvällens eskapader.
Gammal är äldst och jag är inte ens gammal eller äldst. (meningsbyggnaden bjuder jag på)
 
Till senare!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: