Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Skitrelation!

Kategori: Allmänt

Nu trodde ni nog att det skulle bli mulet och jävligt men så är icke fallet. Däremot så ska vi halka runt likt byråkratjävlar på torgmarknad i en resa genom mina erfarenheter av bajs.
Så roligt vi ska ha.

Jag vet att det gnälls och blir lite pappabloggigt ibland men vad kan man förvänta sig av en... Ja, småbarnspappa utan några som helst aningar?
(fan nu blev jag plötsligt oerhört osäker på om man sätter kommat före eller efter men i en mening)

Eeh. Jo! Bajs var det!
Min första erfarenhet som jag känner att det är okej att dela med mig av är lilla L's första blöjbyte inne på Bb.
För er som inte vet så är det första det svartaste, klibbigaste och mest jävliga bag någonsin stött på.
Asfaltsläggare är nog de enda som kan relatera lite till eländet.
Det går nästan inte bort utan thinner och/eller t-dojja. Sitter fast mellan blöjan och bebisen likt ett intrampat tuggummi en varm dag i Juli. Precis som asfalt lämnar det kvar en gul fläck där det har nuddat huden och den sitter. Likt undertecknad på en avbytarbänk.
Begreppet "beckmörkt" får helt plötsligt sin sanna mening utagerad på bästa möjliga sätt. Jag menar, blöjan skickas till Nasa för en förklaring ang svarthet.

fortsättning följer tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: