Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Vem behöver fiender!?

Kategori: Allmänt

Jag omges av en mängd intressanta individer. Några är tillräckligt egna för att upprätta någon form av vänskapsband med. Några är det inte.
Jag har inga direkta kriterier när det kommer till kamrater. Religion eller politik är något som jag aldrig låter komma emellan. Inte heller livsstil eller idrottsklubbstillhörighet. Människor som kan tillföra en något halvintelligent tanke till min vardag utan att utgöra en hotbild mot mig och de mina är mer än välkommen att lämna in en ansökan om uppehållstillstånd vid Arthurssons runda bord. (Sjysst anspelning va?)
 
Fan jag fastnade i reklam... 
 
Ööhhh.
När kom det högklackade kvinnomodet egentligen? Det skulle jag vilja att någon talade om för mig. 
Nej jag tänker inte googla. Det kan du göra själv. 
Jag vill ha en utförlig redovisning i kommentarsfältet om 60 minuter. Om jag orkar hålla mig vaken så länge. 
 
Jag har skaffat en pusselapp. 

Kommentarer

  • Pärtan säger:

    Hej,
    jag har inget svar.

    Hell Satan

    2015-01-16 | 22:47:21
    Bloggadress: http://mrkr.nu

Kommentera inlägget här: