Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Fotvård

Kategori: Allmänt

Hur är det egentligen tänkt? Fotkrämer av alla di slag. En begripert ente.
 
Nä men asså. Smörja in fötterna är ju asnajs och bra. Dom blir mjuka, följsamma och fladdrar i vinden. Meeeen...
När ska man smörja in fötterna? Efteråt kan man ju inte göra ett skit på några timmar. Det är ju högläge framför stormvindfläkten i minst två avsnitt av M.A.S.H. Alla kanske inte är paralyserade sjukpensionärer med oändligt många tv-kanaler.
Jag smörjer mina blad lite då och då. Det slutar oftast med att jag trycker ner dom i filttofflorna efter några minuters ofrivillig bambitango på badrumsgolvet. Tofflorna ska nog släpas ut på gården och skjutas snart.
 
Nej! Jag ska uppfinna den torra fotkrämen. Eller amputera.
 
Vem fan behöver fötter!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: