Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Good vibrations!

Kategori: Allmänt

Lilla L ligger och ångestsjunger i sömnen medans mamma duschar, storasyster drar timmer och pappa sitter och småljuger på internet samtidigt som han läppjar finsprit och pundarkäkar marianne.
Life aint so shitty!
 
Jag hade något om vibrerande ljus men tappade bort mig totalt. Istället blir det osammanhängande svammel om s.k. "current events".
Nu tittar jag ju förvisso nästan aldrig  på nyheterna och har väl inte lyft upp en dagsblaska på månader. Kanske skulle man börja göra lite som Landet runt. De rapporterar bara positiva nyheter. Ett program värdigt en bred och stor publik.
 
En positiv nyhet är att jag inte halkade och bröt nacken när jag duschade.
Positivt för mig i alla fall.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: