Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Ingen väntar ensam.

Kategori: Allmänt

Djup rubrik idag.
Ihåligt innehåll kan jag lova.
 
Tog mig i kragen och fixade till en snajdig frilla. Kostade en slant men det kan det nog vara värt i vissa fall. Jag kommer inte på några fall just nu men det borde ju finnas några.
 
Mina frisörbesöksförberedelser innefattade efterforskningar i James Deans frisyr i "Rebel without a cause" och en snabb bildgoogling av Jesse James och den kända japanska bastusångaren Buradu Pittu.
Det blev den sistnämnda som fick agera förebild i valet av stråstajl. Så nu ser jag ut som en blandning av en fejkitaliensk nazijägare och djävulen!?
 
Undrar vilken ism Djävulen tillhör. Eller Buradu för den delen...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Maxeism

    2015-03-14 | 21:39:47

Kommentera inlägget här: