Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Kul. Verkligen!

Kategori: Allmänt

Jag börjar ledsna. Det är överallt. Helt ofrånkomligt. 
Det drabbar både ekonomin och psyket. Mest psyket tror jag.
Att håret på kroppen inte upphör att existera har jag förlikat mig med. FINE! Men måste det växa så förbannat?
Skägget växer. Det är bra. Att mustaschen växer är väl ok men det är ett jävla trimmande. 
Näshåren däremot... INTE OK!
Det börjar bli riktigt jävla irriterande. Inte är det några småfjun heller. Nej! Det är fan najtrådar som växer ut. Istället för näshårstrimmer (som ofta fungerar som en jävla epilator) så blir det avbitare och sliprondell.
Likvärdigt med en åldrande herres ögonbryn. Ungefär 5 av 100 strån är så tjocka så kor samlas och betar i tron att det är en hage med kraftigt stängsel. Skitjobbigt.
 
J visade sina djupaste sympatier när jag sa, "Öronhåren har iaf inte fått något övertag."
"Hur vet du det, har du kollat eller?"
 
Tack!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: