Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Nya bekantskaper

Kategori: Allmänt

Idag har jag fått en present av en vän. Jag fick välja en av två som jag skulle få. Det var snällt. Valet stod mellan ett svart svettband med ett så kallat anarkist-a på, två faktiskt och ett rödgröngult med ett cannabislöv på.
Jag valet det politiska alternativet. Det känns minst provokativt. 
Så nu briljerar vi som två ascoola 16-åringar på jobbet. Känns hyfsat fränt.
 
Dagens dubbelnamn är för övrigt Kent-patrik. Så nu vet ni det.
 
Fan jag sitter och fastnar framför något riktigt uselt program. Det är så dåligt så jag överväger att ta fram luftgeväret. Det är dessutom ett amerikanskt program. Jätteamerikanskt.
 
Nej det här duger inte.
 
LOCK & LOAD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: