Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Tiden är

Kategori: Allmänt

Nu kanske ni tror att det ska bli lite mer hippiedravel om vibrerande ljuspartiklar och enhörningar.
Det ska det också men först ett ord från mina sponsorer.
 
 
 
 
 
Hahahahaha!
Som om jag skulle ha sponsorer.
 
Tre gånger har jag påbörjat det här inlägget men abrupt avbrutit pga orsaker. Idag har jag bestämt mig för att publicera skiten även om det är innehållslöst och slitet. Som författaren.
 
Jag är onödigt trött just nu och håller på att somna när det är lugnt runt omkring. Tror att det blir ett indianplagiat och trycker i mig en päronsplit och shotta 75cl vatten.innan jag klappar John Blund på käften.
Men först ska lilla L ha en flarra.
 
Jaha. Det ordnade J.
Päronsplit! Here I come.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: