Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Total inkomptns.

Kategori: Allmänt

Jag har precis beställt skivor och som av en händelse blev totalsumman, ink. frakt, 666 :- .
Det är ju som bekant helt jävla fantastiskt. I min enfald bestämde jag mig för att ta en skärmdump och dela med mig av denna djävulska upplevelse.
Tyvärr så sträcker sig tydligen mina datorhanterarskills till att skriva det här, vara en facebookguru av rang och att skicka iväg en och annan beställning av div. onödig materiel.
Så! Eftersom jag inte begåvats med ett it-intresse får ni aldrig se hur otroligt tufft det såg ut. Väldigt väldigt tufft.
 
J har köpt en stor påse skittles till mig. Jag kommer svettas färgat socker inatt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Förstår inte hypen med shittles

    2015-03-04 | 22:29:11
  • Anonym säger:

    Skitless?
    Iallafall är jag imponerad över 666!

    Mövöhö
    Mia

    2015-03-06 | 22:21:43

Kommentera inlägget här: