Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Vårvindar friska

Kategori: Allmänt

Härja och piska.

Det är näst intill löjligt hur svårt jag har att acceptera senvinterns väderlek. Jag darrar som ett asplöv så fort jag går utanför dörren.
Nordanvinden gör mig allt annat än stark. Mer asförbannad och ynklig på samma gång. Som en rumpnisse ungefär.

För att prata om något helt annat så blir den här helgen fullspäckad med äventyr.
Lördagen går i äran och hederns tecken då jag ska arbeta hela dagen och hårdrocka hela kvällen.
Inte helt olikt den gamla KISS-dängan.
Det ska bli oerhört kul och tufft att äntligen få se CENTINEX levande. Jag kommer förmodligen vara perverst utmattad men så får det bli.
På söndag åker vi till barnens mormor och gosar lite med ett gäng korvhundar i några timmar. Det kommer göra flickorna gott.

Om elva minuter är det antikrundan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: