Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Back in black!

Kategori: Allmänt

Nämen tjäääna!
He va´nte igår inte.
 
Jag har ju förslappat mig till en sån härn videoblogg på fejsbook. Allt för att minimera mödan.
De senaste dagarna har jag dock tänkt en del på att börja skriva igen. Inte för att jag har något vettigt att säga direkt men, det är ju kul att fördriva soffslappanadet med något annat än mobilspel och reklamtv.
Alltså, inte tv-shop. Nej, jag menar naturligtvis reklamfinansierade kanaler.
Nu råkar det ju vara SVT på bara för att, men jag tittar inte speciellt hängivet.
 
Idag har jag varit på pojkens förskolas luciafirande och ätit pepparkakor.
Jag gillar pepparkakor. Jag gillar nästan alla sorters kakor. 
Har lite svårt för hallongrottor och kakor med korinter i men annars går nog det mesta ner.
Det märks på mitten. 
 
Fan vad trött jag blev helt plötsligt. Den kommer inte smygande längre, tröttheten. Mera som när man springer ut i snön efter ett pass i en 100 gradig bastu. Fast omvänt då.
Men man ska nog inte springa i en bastu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: