Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Fan vad spännande.

Kategori: Allmänt

Jag försöker att hänga med i julkalendern men jag har missat några avsnitt.
Det får bli ett maraton om några dagar.
 
Jag kanske ska ta med mig dattan till Peking och glana på´n på hotälle?
Undrar om det är fritt wajfaj och tévé på rummet.
I sådana fall är det ju tvärslugnt. Då blire musikhjälpen och härliga serjer när det inte är hårdrock.
 
Eftersom det blir en onödigt stram budget så gäller det att nyttja allt som går.
Jag har för avsikt att äta mig ordentligt mätt på frullen så jag kan nöja mig med en ostburgare eller två senare på aftonen. Systemetdricka och snacks på rummet för hela pengen.
Får fan inte glömma att ta med mig tandborste den här gången.
I somras tog jag ju för givet att det skulle finnas tandborstar och sånt på hotellet. Det gjorde det inte. inte ens en tillstymmelse till tand/munhygienartiklar. Tur att jag inte behövde vara så nära någon. Bara stackars Rillo som blev lidande. Men vi pussades inte så det var nog okej.
 
Vi har besök av barnens moster.
Leo har sovit middag väldigt sent idag.
Den kombinationen gör att han är hyfsat speedad just nu. Jag toppade det hela med hans astmamedicin som förmodligen peakar just nu. Han är fan snabbare än Lucky Luke för tillfället.
 
Tränat har jag gjort idag. Bröst och triceps tydligen. Ja, asså det står så på mitt träningsschema.
Faktiskt så har min väldigt sporadiska träning i sommar gjort att jag är lite mindre klen nu än jag var i augusti.
Det känns lite roligt. 
Nu ska jag "bara" stärka upp hela ryggen så jag kan börja fokusera på att bli av med min fina kompis, kalaskulan som har slagit sig till ro mitt på kroppen.
Jag har lite problem med att hitta en rutin när det kommer till träningspass. Skulle behöva ta mig till gymmet utanför jobbet också men då blir det så jävla sent. Jag orkar inte gå upp klockan fyra för att hinna med ett träningspass före jobbet. Det finns fan gränser.
Så länge jag håller igång med mitt 7-minuterspass minst en gång om dan så ska jag iaf inte bli sämre i kroppen.
 
Slutsvamlat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: